03-07.10.2016 у м.
Києві відбувся тренінг регіональних тренерів для подальшого навчання
вихователів ДНЗ у межах проекту «Вчимося жити разом».
Організаторами
заходу стали Міністерство науки і освіти України, Громадська організація
«Дитячий фонд «Здоров’я через освіту» за підтримки Європейського Союзу і
представництва Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ).
Тренінг проходив за
участі: Низьковської О.В., начальника відділу дошкільного розвитку Державної
наукової установи «Інститут модернізації змісту освіти» МОН України;
Носачової Т.П., завідувача сектору розвитку навичок спілкування і взаємодії
відділу дошкільного розвитку Державної наукової установи «Інститут модернізації
змісту освіти» МОН України; авторів парціальної програми та методичного
посібника з розвитку соціальних навичок ефективної взаємодії дітей від 4 до 6-7
років «Вчимося жити разом»:
Ø Піроженко Т.О., завідувача
лабораторії психології дошкільника Інституту психології імені
Г.С. Костюква НАПН України;
Ø Хартман О.Ю., старшого
наукового співробітника лабораторії психології дошкільника Інституту психології
імені Г.С. Костюква НАПН України;
Ø Палієнко К.В., старшого
викладача кафедри медико-біологічних та валеологічних основ охорони життя і
здоров’я Національного педагогічного університету ім. М. Драгоманова.
Від Харківської
області у заході взяли участь 6 осіб: Капустіна Н.О., методист Центру громадянського
виховання КВНЗ «Харківської академії неперервної освіти»; Максименко І.А.,
завідувач Чугуївського ДНЗ № 3; Н.А., завідувач Павленко В. Г., завідувач
Безлюдівського ДНЗ (Харківський район); Яцина А. А., завідувач Лозівського ДНЗ
№ 5 «Теремок»; Скорнякова В.М., вихователь-методист Красноградського
ДНЗ № 17, Федоренко Н.А., завідувач Балаклійського ДНЗ.
Під час заходу: презентовано парціальну програму «Вчимося жити разом» із розвитку соціальних навичок ефективної взаємодії дітей від 4 до 6-7 років; проведено моделювання занять відповідно до його опорного плану та їх демонстрація. А також учасники мали можливість познайомитись із: аналізом психосоціального розвитку дітей 4-7 років; вимогами до процесу та результатів тренінгової підготовки у регіонах.
Комментариев нет:
Отправить комментарий